úterý 5. března 2013

One Direction

Autor: Mick O'Shea
Název knihy: One Direction
Série: -
Díl: 1.
Počet stran: 128
Nakladatelství: CooBoo
(VYJDE 18.3.2013!!! :33)

Harry, Niall, Louis, Zayn a Liam je pět úplně obyčejných kluků, kteří šli za svým snem a které neodradil pár prvních neúspěchů. Našli v sobě odvahu a přihlásili se do konkurzu světoznámé soutěže X Factor a hudební guru Velké Británie Simon Cowell v nich rozpoznal ohromný potenciál a sestavil z nich skupinu, kterou dnes zná snad každý. Říká se jim novodobí Take That a hysterie fanoušků a zejména fanynek dosahuje téměř stejných výšin, jaké zažívali slavní Beatles. 

V této knize najdete cestu všech pěti kluků ke slávě včetně 80 barevných fotografií, kde jim to ohromně sluší. Dozvíte se, jak se který učil na střední škole, jak vnímali holky a jaký typ se jim líbí, co si myslí o svém prvním albu Up All Night i o sobě navzájem. Zjistíte, jestli je Harry pořádný, nebo proč se Liamovi říká „taťka“. A ať už se vám líbí víc irský rošťák Niall nebo exotický Zayn, tahle biografie nemůže žádnému fanouškovi One Direction chybět.

5 comments:

  1. Síce mi to už tiahne na 23, One direction úplne zbožňujem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doopravdy?! Já je taky zbožňuji! :3 Koho máš nejraději? Já Harryho. :)

      Vymazat
  2. Aach holky, já jsem taky directionerka! A Harry je tak aww. *.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Alespoň nějaké Directionerky!! :3 Harry a Niall...aww :*

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang