pátek 5. dubna 2013

I'm obsessed with... (5)

Páteční meme z dílny Emily.L . Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.

Čokoláda
Mňam! Řekněte mi, kdo nemá rád čokoládu! Já jí přímo zbožňuji! Dneska jsem si koupila Orion s příchutí Černého rybízu a vanilky. :) Je přímo výborná! Vždycky, když jsem byla malá, tak jsem se dívala na film Karlík a továrna na čokoládu, a přitom filmu jsem vždy musela mít čokoládu! Mmm, vlastnit nějakou čokoládovnu.. ♥ Zde máte pár obrázků čokolád. :) Co vy, máte rádi čokoládu?

4 comments:

  1. mňaaaaaaaaaaaaaaaaam, strašne pomáha 8P

    OdpovědětVymazat
  2. kdo by neměl rád čokoládu? :D já musím prostě mít čokoládu každý den :D :D a film Karlík a továrna na čokoládu? Určitě bych vypila celou čokoládovou řeku :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né asi. :D Já bych snědla tu celou továrnu i Willyho.. :D

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang