čtvrtek 4. dubna 2013

Zločin: Černý sníh

Autor: Lotte Kinskofer
Žánr: Thriller
Série: Edice Zločin
Počet stran: 183
Nakladatelství: Fragment, 2012

Anotace: Kdo je ve skutečnosti pachatel a kdo oběť? Nikdy nedej na první dojem, zdání klame...

Lařin bratr Simon zmizel beze stopy. Nikdo netuší proč. Policie nemá pro jeho zmizení žádné vysvětlení. Lara se proto rozhodne pátrat na vlastní pěst... Věci, které postupně vyplouvají na povrch, se k Simonovi vůbec nehodí. Ve městečku se začínají šířit divoké řeči a spekulace o násilí, vydírání a mučení. Je Simon opravdu oběť? Jakou děsivou pravdu odhalí pátrání?

Jednoho dne Simon z ničeho nic zmizel. Po škole se už nevrátil domů..
Lara, hlavní hrdinka děje, má velmi hodného přítele Maxe. Půlka knihy je jen o řešení toho, že Simon zmizel.  Lara to jednoho dne prostě nevydrží a začne pátrat. Když objeví nějaké ty důkazy o to, že Simon by měl být ve Frankfurtu. Vydá se tam..
Její přítel Max jí napíše sms, že odjíždí na pár dní s kamarády na hory.
Ve Frankfurtu se ubytuje u sestry její kamarádky Anniky, a začne pátrat. Chodí po školách, ptá se studentů, ale ty mají vždycky nějakou sexuální nadávku a nebo jí jen odseknou.. Jeden student jí řekne, ať jde na jednu party. Lara jde. Vidí tam Simona.. a také Maxe! Co tu asi dělá? Neměl být náhodou na horách..?!
Max je podvodník a spolupracuje s dealery drog.. Simon se do drog samozřejmě zamotal taky.
Zachrání nakonec Lara svého bratra Simona?


Můj názor
Kniha nebyla zase tak špatná, líbila se mi. Byl to takový napínavý děj a já to měla přečtené hned. Max se mi od začátku nezdál, byl divný, nervózní, pořád někam jezdil a ani jednou neřekl Laře, kam jede.
Edice Zločin se mi velice líbí. <&bsp;

Moje hodnocení: 4/5
Hodnocení obálky: 2/5

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy!

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥