čtvrtek 2. května 2013

Hra lží

Autor: Sara Shepard
Žánr: Dívčí román, mysteriózní
Série: -
Počet stran: 215
Nakladatelství: BB Art, 2012

Anotace: Tajemství, lži a děsivé následky Měla jsem život, pro který by člověk byl schopen i zabít. Pak to někdo udělal. Nejhorší na tom být mrtvá je, že už nemáte pro co žít. Žádné líbání. Žádná tajemství. Žádné drby. Z toho by většina holek měla druhou smrt. Ale já naštěstí dostala něco, co nikdo jiný nemá – představení na přidanou – a to díky Emmě, své znovunalezené sestře, se kterou jsem se ani nestačila sejít. Emma se nyní zoufale snaží zjistit, co se mi stalo. A jediný způsob, jak to vypátrat, je být mnou – vklouznout do mého starého života a po kousíčkách ho skládat dohromady.

Stručný děj
Emma je sirotek a pořád se stěhuje k jiným rodinám a v životě jí nic moc nevychází. Poté jí její nevlastní bratr Travis ukáže video, na kterém Emmu někdo škrtí.  To ale přece nemůže být ona, jak je toto možné? Kdo je ta dívka a proč je úplně stejná jako Emma? Co to má znamenat?  Emma hledá na internetu a něco najde. Ta dívka se jmenuje Sutton Mercerová. Emma nečeká a ihned jí napíše, že je možná její dvojče. Sutton navrhne, že by se mohli sejít ve městě, kde bydlí Sutton se svými adoptivními rodiči. Začíná Hra lží!

Hlavní postavy
Emma a Sutton - hlavní hrdinky celé této knihy

Něco málo o autorce
Sara Shepardová absolvovala Newyorskou univerzitu a získala titul MFA z tvůrčího psaní na Brooklyn College. Románovou řadu Roztomilé malé lhářky inspirovalo její dětství ve Filadelfii v Main Line. Nějakou dobu žila spolu s manželem a psy ve městě Tucson v Arizoně, kam je zasazen příběh její nové románové řady Lying Game (Hra lhářů). A zpátky do Main Lane se přestěhovala teprve nedávno.
Psaní se věnuje od okamžiku, kdy se naučila písmenka. V mládí ovšem snila o kariéře seriálové hvězdy, návrhářky stavebnice LEGO, filmařky nebo redaktorky v časopise.

Můj názor
Kniha je psána 3. osobou, což je velmi zajímavé. Po chvilce jsem si na to ale zvykla a četla jsem už v ''mém'' tempu. Knihu jsem měla přečtenou za jedno odpoledne.
Je to vlastně takový detektivní román. Konec této knihy nevyjasnil děj a já se těším na další díl, který by měl vyjít v červenci tohoto roku.

Moje hodnocení: 4/5
Hodnocení obálky: 5/5

2 comments:

  1. Už som o tom počula, ale nijako ma to neláka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle anotace mě to také vůbec nelákalo, ale pak jsem četla názory a musela jsem ji mít! :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang