čtvrtek 9. května 2013

Knižní chvilky (4)

Hohó! :D Dnes tu máme další Knižní chvilky. :)

Jelikož jsme psali test z Fyziky z elektrického obvodu, tak jsem se na to musela podívat. Naštěstí mám z testu za 2. Ach ta blbá 1 chyba.. -_- 

Ano, to jsem já.. :D Vyfotila jsem se do Sykiina projektu s názvem Májový knižní dancegang. :)

Žofinka na mé posteli aneb Když si Váš pes vyvaluje šunčičky.. :D

Dnes dorazily recenzáky, takže se je na co těšit.. :) Dnes plánuji přečíst Percyho Jacksona: Moře nestvůr, a zítra by mohla být recenze. 
Těch 304 stran je jak nic, protože se na knihu strašně moc těším. 

Včera jsem projížděla fotky Logana Lermana, protože zítřejší příspěvek do meme I'm obsessed with... bude právě o něm... :) Těšte se!

2 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang