středa 1. května 2013

Temná akademie: Rozpolcení

Autor: Gabriella Poole
Překladatel: Čeňek Matocha
Vazba: brožovaná
Počet stran: 288
Nakladatelství: Fragment, 2013
Původní název: Darke Academy: Divided souls
Hodnocení obálky: 2/5

Darkova akademie začíná nový semestr ve starobylém Instanbulu. Cassie je vznešeností města nadšená, nemá ale sílu na to, aby si pobyt pořádně užila. Musí si zvolit mezi privilegovaným světem Vyvolených a svými nejlepšími přáteli. Cassie stojí před osudovým rozhodnutím, které jí může změnit život jednou provždy. Mezitím se městem plíží vrah a podezření může padnout na kohokoliv...

Třetí díl napínavé tajemné série.


Recenze: Tento díl se odehrává ve starém Istanbulu. Cassie i Isabella jsou nadšeny, že tam mohou být. Cassie si ho ale vlastně nemůže užít, protože si musí vybrat, jestli chce patřit do vyššího světa Vyvolených nebo se vzdát svých kamarádů.. Co si Cassie vybere?
Městem také chodí vrah a ten vrah může být kdokoliv..
Cassie není bohatá a lidí se jí za to posmívají.. Také Ranjit se s ní rozešel a mělo to své důvody..  Docela mě mrzelo, že se už v předchozím díle rozešli, protože byli spolu úžasní.
Také jsou v knize různé tajemství a fakta o Vyvolených.

Bylo tam hodně akce a napětí... Hodně vražd. Jak to celé dopadne a co si Cassie vybere, jestli kamarády nebo vyšší, privilegovaný a luxusnější svět Vyvolených..?

--------------------------------------------------

O autorce
Narodila se v Glasgow a snažila se psát celý život. Ať už pracovala jako uvaděčka v divadle, obchodní asistentka, moderátorka v rádiu nebo barmanka. Když se přestěhovala na Barbados, živila se jako zpěvačka v irském baru a začala psát profesionálně.
Později se přestěhovala zpět do Skotska - Morayshire se svým manželem a dvojčaty. Mají labradora, křečka, šílené kočky a nervní rybičky.

---------------------------------------------------

Když jsem dočetla první díl, chtěla jsem ihned druhý. A když jsem teď dočetla tento, 3. díl, chci okamžitě čtvrtý! :) Moc se na něj těším! :) 
Tento díl se mi líbil asi, hmmm, nejvíce. Byl tajemný a byla tam i ta historická stránka Vyvolených. Tato série mě nadchla a já hned po prvním dílu věděla, že bude patřit mezi mé oblíbenější série. 

Takto vypadá obálka posledního dílu. --> 

Já doufám, že ji Fragment nechá takovou jaká je, protože tato obálka je asi nejkrásnější ze všech.

Jinak obálka tohoto dílu se mi nelíbí, protože to kazí ty obličeje těch postav. Brr, jsou úplně takové ''slizké''. Ale abych jen nekritizovala.. :D
Líbí se mi tam ten Istanbul, ten doopravdy ano.
Knize dávám hodnocení 9/10, abych si ještě nějaké ty body nechala na poslední díl ,který, doufám, bude co nejrychleji přeložen. :)

Jinak ZDE najdete mou recenzi na první díl a ZDE na druhý díl této série.

----------------------------------------------------------

  • Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy. 
  • Knihu si můžete zakoupit ZDE.

2 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang