pátek 16. srpna 2013

Jsem roztříštěná

Autorka: Tahereh Mafi
Žánr: dystopie
Série: Roztříštění
Počet stran: 338
Nakladatelství: CooBoo, 2013

Jsem prokletá.
Mám dar.
Jsem zrůda.
Jsem víc než jen člověk.
Můj dotek je smrtící.
Můj dotek znamená sílu.
Jsem jejich zbraň.
Budu se bránit. 

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň. Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…

Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.
Tuhle knihu nebudete moci odložit!

♥ ♥ ♥ ♥

Julietta byla už od malička jiná. Skoro všichni se jí báli. A měli důvod, protože její dotek je smrtící. Pro všechny..  Po čase je odvezena do centra, kde jsou samí blázni. Cela s jedním okénkem a postelí, tam je Julietta zavřená. Netuší proč.. V cele má malý notýsek, do kterého si zapisuje všechny své myšlenky a pocity, ten jí udržuje při životě v tom strašném centru. Více než 246 byla v cele sama a člověka se dotkla před 6 336 hodinami. Hrozné, že? Najednou Julietta dostane spoluvězně Adama.. Po dobu co byla Julietta zavřená, se Obnova změnila k horšímu. Slibovala, že všem pomůže, ale naopak všechny ničí..

♥ ♥ ♥ ♥

Tahereh Mafi se narodila r. 1988 v malém městě kdesi v Connecticutu, v současné době ale žije v Orange Country v Kalifornii, kde pije příliš mnoho kofeinu a zjišťuje, že počasí je na její vkus až moc dokonalé. Pokud zrovna nečte žádnou knížku, můžete ji načapat při čtení bonbónových obalů, kupónů nebo starých receptů. Shatter Me (Jsem roztříštěná) je její první román, který bude mít dvě pokračování - druhý díl je Jsem zlomená a třetí autorka teprve píše. Je hotová i jedna novela.

♥ ♥ ♥ ♥

Další dystopie. Už jich mám plnou hromádku, ale stejně je to v poslední době můj nejoblíbenější žánr. Jsem roztříštěná byla podobná jako Legenda, což se mi líbilo. Legenda totiž patří mezi moje oblíbenější knihy, a Jsem roztříštěná se tam přidala též. 

Příběh byl čtivý a kvalitní. Líbily se mi ty přeškrtané myšlenky, dělá to knihu zajímavou. Já osobně jsem to v nějaké jiné knize ještě nikdy neviděla.. 

Julietta byla skvělá hlavní hrdinka. Byla tichá, ale odvážná. Její dar je jejím prokletím, a tak je taková jaká je. 

Teď přejdeme k obálce. Obálka ke knize Jsem roztříštěná se mi líbí. Líbí se mi ty roztříštěné střepy, alespoň myslím, že to jsou střepy. Líbí se mi i barvy. Určitě CooBoo dostává velkou pochvalu za naši českou obálku. 

Teď někdy by měl vyjít druhý díl série jménem Jsem zlomená. Obálku vidíte vpravo. Obálka se skvěle hodí k sérii. Líbí se mi, protože modrou barvu mám ráda. Už se na druhý díl moc těším, a doufám, že se k němu dostanu hned jak vyjde. Knize Jsem roztříštěná dávám 5/5 hvězdiček.

8 comments:

  1. Tuto knihu bych si ráda přečetla.. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Roztříštěnou jsem četla na začátku prázdnin a moc se mi líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle knihu bych si moc chtěla přečíst. Taky se mi líbí ty přeškrtnuté texty, je to takové...neobvyklé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy určitě přečteš. :) Právě, je to zajímavé. :)

      Vymazat
  4. Ja som si ju kedysi chcela prečítať, no teraz po tom nejako netúžim :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang