pátek 2. srpna 2013

Měsíční chvátačka: Červenec

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
- koupili 
- dostali jako dárek 
- vyhráli 
- dostali ke zrecenzování.

Koupené knihy:
Banka těl: Mladší a Ahoj z nebe za 77 Kč z bux.cz . Amazonie z LK a Jsem roztříštěná jsem si koupila předevčírem.

Dostala jsem:
Irises od autora přímo s věnováním uvnitř. :) A Všechny 3 díly Pána prstenů. :3

Recenzní výtisky:
Brisingr, Inheritance, Chladné ostří, ŘT: Prokleté sestry a Výkřik do tmy od Fragmentu.

Když se pes směje od CooBoočka.

Vyhrané knihy:
Meta secret a ještě Anna Karenina, kterou jsem nevyfotila.. :/

4 comments:

  1. Moc pěkné kousky. :))
    Mladší mám taky doma. :) Jsem roztříštěná Ti závidím.. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Samozřejmě Ti závidím i Dračí jezdce.. :D Na Amazonii se půjdu mrknout na konci měsíce do LK... :)))

      Vymazat
    2. Dračí jezdci <3 Stojí 99,- takže se to celkem vyplatí. :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang