středa 21. srpna 2013

Zrádný anděl

Autor: Ulrike Bliefert
Překladatelka: Michaela Škultéty
Vazba: brožovaná
Počet stran: 183
Nakladatelství: Fragment, 2013
Původní název: Lügenengel
Hodnocení obálky: 5/5

Leonie tráví prázdniny společně s rodiči, kamarádkou Maike a malým bratrem. O nejmladšího člena rodiny se má během dovolené postarat místní dívka Sonja, ke které se Maike začne od začátku chovat podezřívavě. Leonie to nechápe a považuje za přehnané. Sonja však něco tají. Jaká je její minulost? Co je vůbec zač ta dívka s tváří anděla? 
Pokud Leonie neodhalí děsivou pravdu včas, budou všichni ve velkém nebezpečí.


☼☼☼☼☼☼

Hlavní hrdinka Leonie, mám strašně moc ráda lezení. Také její nejlepší kamarádka Maike. Obě se moc těší, že prázdniny společně stráví lezením na horách. Když přijde den, kdy odjíždějí, jsou strašně rády. Jede Leonie, její otec Martin, matka Beata a Leonin malý bratříček Nicky a kamarádka Maike. 
Leonie a Mike dostanou pokoj zvlášť. Je super vybavený. Když čekají na paní, která má hlídat bratříčka, přijde špatná zpráva; dozví se, že paní na hlídání tam již není a Leonii dojde, že se o malého bratříčka musí postarat právě ona.  Pak se najednou objeví Sonja. Asi dvacetiletá zrzka. Sonja se o Nickyho okamžitě začne starat.. Maike se Sonja nějak nezamlouvá, ale Leonii to je celkem jedno.. 

Leonie se na dovolené seznámí se dvěma kluky: Johanesse a Bena. Leonie k Benovi začne cítit něco víc, než jen kamarádství..

Když jednoho dne jde maminka Leonie sama do hor lézt, už se nevrátí. Tak podají zprávu horské službě, která najde maminku zakopanou, zasypanou mrtvou.. V terénu, kde to velice dobře znala.. Udělala to Sonja nebo někdo jiný..?

☼☼☼☼☼☼

O autorce: Ulrike Bliefert, narozená v roce 1951, je televizním divákům známá mimo jiné jako Ulla z komediálního seriálu Das Amt (Úřad). Píše také úspěšné scénáře (mimo jiné pro Místo činu). Ulrike Bliefert je provdaná za svého hereckého kolegu, má dceru a žije v Berlíně. Zrádný anděl je její první kniha pro mládež. 

☼☼☼☼☼☼

Můj názor: Kniha se mi hodně líbila, stejně jako všechny z edice Thriller. Kniha byla zase psychologická a mrazí vás z ní na zátylku.. Poslední dobou se mi ty německé thrillery začaly hodně líbit. Určitě si knihu přečtěte, protože opravdu nebudete litovat. Obálka se mi také moc líbí. Vlastně se mi líbí všechny z této série, jsou krásně jednoduché k příběhu se každá z nich skvěle hodí. Takže knize dávám 10/10 hvězdiček.

☼☼☼☼☼☼


  • Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí RC.
  • Knihu si můžete zakoupit ZDE.

  • 4 comments:

    1. Knížku jsem četla chvíli před tebou a musím říct že jsem s ní nadšená jako ty ;), pro mě to je zatím nejlepší Thriller z této edice ;))

      OdpovědětVymazat
    2. Já jsem knížku ještě nečetla a ani jsem to neměla v plánu, ale jak tak čtu tvojí recenzi dostávám na ní chuť :)

      OdpovědětVymazat

    Za každý komentář děkuji! ♥

     

    My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang