pátek 13. září 2013

I'm obsessed with... (12)

Páteční meme z dílny Emily.L . Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.

Zmrzlina
Mňam zmrzlina.. ♥ Strašně mi chutná. Nejraději mám zvláštní příchutě.. Mám ale raději kopečkovou než točenou. Málokdy si dám točenou a to jen v případě, že mají nějakou zvláštní příchuť, protože točenou většinou mají jen vanilkovou a čokoládovou a ty mi moc nechutnají.. Ale úplně nejraději mám s příchutí melounu a jogurtu, ty zbožňuji. :3 
Na obrázku můžete vidět zmrzlinu s názvem: Green Tea - Ice Cream.. Takže je s příchutí zeleného čaje, mňamka! :)


Máte rádi zmrzlinu? Popřípadně jakou příchuť?

12 comments:

  1. Já miluju zmrzlinu, především pistáciovou a melounovou :DD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam! Dnes jsem měla s příchutí Cheese cake. :3 Takový ten americký dort, ale byla výborná. :)

      Vymazat
  2. Já miluji čokoládovou... a většinou jedině točenou! :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Teraz si mi spravila chuť :D Zbožňujem zmrzlinu. Hlavne čokoládovú, ale fakt dobrú čokoládovú. A tiež mám rada nezvyčajné chute :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :P Jo, když je ta čokoládová opravdu dobrá, tak si jí také dám. :)

      Vymazat
  4. Má úplně nejoblíbenější je pistáciová! :) A taky mám ráda různé ovocné ( např. mango).
    A zmrzlinu s příchutí zeleného čaje bych moc ráda ochutnala. Zatím jsem jedla s touto příchutí jen bonbóny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pistáciovou zbožňuje můj taťka. :) Já bych jí také ráda ochutnala.. :)

      Vymazat
  5. zmrzlinu milujem a najviac príchuť cookies alebo napríklad šmolkovú zmrzlinu :D to je taká modrá a príchuť je asi karamel alebo niečo podobné :D proste božská :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang