pondělí 2. září 2013

Knižní poklady #3

Meme z mé a Nikči dílny. 

Cílem tohoto meme je každé pondělí zveřejnit 3 knihy ze své knihovničky, s krátkým informativním článek. (Jak jsme se o knize dozvěděli a proč jsme si ji pořídili. Případně pokud jsme knihu četli, jestli se nám líbila.)

☼☼☼☼

 Megan Crewe
Tak padne náš svět

Tuto knihu jsem si chtěla tak dlouho přečíst, a konečně se mi dostala do rukou. Až přečtu Čísla, tak se do ní ihned pustím. Je to dystopie, takže to bude nášup.. :) Jsem na ní hrozně natěšená.

 Jessica Khoury
Počátek

Počátek! Knihu jsem také ještě nečetla, ale moc se na ní těším. Je to také dystopie a odehrává se v amazonském deštném pralese. Určitě to bude super kniha. Chtěla jsem si jí přečíst v originále pod názvem Origin, ale když jsem zjistila, že kniha vyjde v češtině, tak jsem si radši počkala..

Lissa Price
Banka těl: Mladší

Další dystopie. Tuto jsem ale již četla. Moc se mi líbila a těším se, až vyjde druhý díl pod názvem Banka těl: Starší. Byla to hodně zajímavá kniha. Recenzi jsem ještě neudělala, protože jsem se k ní nějak nedostala. Určitě jí ale brzy dodělám.. 

10 comments:

  1. Banku i Počátek mám doma. Ani nevím, že Počátek máš. :D :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Banka tel je skvelá kniha 8)
    Počátek by som chcela a Tak padne náš svet sa chystám čítať 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny tři knížky bych si chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Tak držím palce, ať si je přečteš! :)

      Vymazat
  4. Banku mám na svojom wishliste, niekedy by som si ju chcela prečítať :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang