neděle 8. září 2013

Mé knižní série (2)

Projekt, který vytvořila Roxanne


Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
Minulý rok na můj svátek vycházel první díl Drakie, a tak jsem ho dostala jako dárek od rodičů. Knihu jsem měla přečtenou za 1 den, doslova jsem jí hltala.. Moc jsem chtěla další díly, které jsem dostala až k letošnímu svátku jako dárek.

Kolik dílů si zatím stihla přečíst?
První, ale na druhý a třetí se co nejdříve chystám!

Co na tuhle sérii říkáš?
Opravdu úžasný příběh. Je velmi pěkně promyšlený.

Který díl z celé série máš nejraději?
Nemohu posoudit, nečetla jsem všechny.

Jaká je tvoje nejoblíbenější postava, proč?
Nejoblíbenější postava? Hmm.. Asi Will. Protože Jacindu neprozradil v té jeskyni v prvním díle..

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Cassian.. Grr. :X 

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Jsou stejné, takže nemůžu posoudit. ;) Ale hrozně moc se mi líbí UK paperbacky, ty jsou opravdu skvělé!

Která obálka se ti líbí nejvíc?
Určitě poslední. Je moc pěkná.

Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš?
Ano, jak v prvním díle se Jacinda schovala před lovci do té jeskyně, a jak jí Will viděl a neprozradil jí.

10 comments:

  1. No já taky četla zatím jenom první díl, a Cassiana jsem taky nějak nemusela, ale vím že se plno lidem oblíbil v dalších dílech takže jsem na něho celkem zvědavá :DD, a hlavně koho si nakonec vybere ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přesně tak. Jsem ráda, že někdo Cassiana také nemusel :) Jo, to mně také zajímá.. :)

      Vymazat
  2. Sériu mám tiež doma, má nádherné obálky a obsah sa mi tiež páčil 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som prečítala zatiaľ dva diely a veľmi sa mi páčili. Tretí, bohužiaľ, nemám doma a zatiaľ som sa k nemu nijako nedostala, tak dúfam, že čo najskôr si už sériu dočítam. A mimochodom, ja som si Cassiana neobľúbila ani po dvojke (aj keď ma štval o niečo menej) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem taky četla zatím jenom první díl :D Hodlám to brzo napravit :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang