středa 18. září 2013

Vidím to, co vrah

Autorka: Jill Hathaway
Překladatelka: Michaela Škultéty
Vazba: brožovaná
Počet stran: 272
Nakladatelství: Fragment, 2012
Původní název: Slide
Hodnocení obálky: 2/5

Středoškolačka Vee je normální dívka, která řeší problémy jako každý teenager. Kromě toho však trpí poruchou spánku, která způsobuje dočasné bezvědomí. Během tohoto stavu se Vee ocitá v těle jiných lidí a vidí jejich očima. Jednoho dne se ocitne v těle vraha, který má na svědomí smrt její nejlepší kamarádky. Tento čin zamaskoval jako sebevraždu. Brzy poté zemře další dívka a Vee se začne strachovat o svou mladší sestru.
Stojí před rozhodnutím, zda pátrání ponechat na policii, nebo se do něj pustit na vlastní pěst. Dokáže vrahovi jeho vinu?


Vee trpí velmi zvláštní chorobou, která se jmenuje narkolepsie. Znamená to, že člověk propadá do bezvědomí. Při níž se převtělíte do někoho úplně jiného, s kým někdy přišla jakýkoliv způsobem do styku. Není ale příjemný pocit, když vidíte svět očima člověka, nebo dokonce vraha. Jednoho dne se Vee stane svědkem vraždy, který vypadá jako sebevražda.. Ale jak Vee dokáže, že to nebyla sebevražda ale vražda? Nikdo by jí to nevěřil a tak musí sama odhalit, kdo ten vrah je a chce zjistit jeho totožnost. Vše se zamotává.. 

O autorce: Jill se narodila a vyrostla v Iowě, USA. Jako dítě milovala papírové panenky, staré komiksy a psaní. Během dospívání napsala emo poezii a tiskla papírové časopisy, které prodávala za 1 USD v místní prodejně komiksů a prodejně hudebních nosičů.

Po vystudování anglistiky začala vyučovat na střední škole. Společně s manželem vychovává jedinou dceru.

Můj názor: Na tuto knihu jsem se těšila. Protože v zahraničí se stala velice oblíbenou, a tak jsem si řekla, že si jí přečtu. Řekla bych, že příběh není moc propracovaný, a já byla trochu zklamaná, protože jsem čekala něco víc. Určitě si ale přečtu druhý díl, protože jsem zvědavá, zda se autorka v psaní zlepšila.. Podle mně už ano. Přece jenom nasbírala zkušenosti po prvním díle..
Hlavní hrdinku jsem si celkem oblíbila, protože to nebyla namyšlená bárbína, jako ostatní holky. Konec byl opravdu nepředvídatelný a já netušila, že takový bude.. Hodně se těším na další díl. Knize dávám 3/5 ozubených koleček..


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete zakoupit ZDE, na oficiálních stránkách nakladatelství. 

4 comments:

  1. No mě tato kniha taky trošku zkalamala. Ale na druhý díl se těším. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu som nečítala, ale už dlho ju mám na svojom wishliste, hádam sa k nej dakedy dopracujem :D

    OdpovědětVymazat
  3. mňa kniha zaujala, určite si ju niekedy prečítam.. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang