pátek 1. listopadu 2013

Měsíční chvástačka: Říjen

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
- koupili 
- dostali jako dárek 
- vyhráli 
- dostali ke zrecenzování.

Koupené knihy:
Ano, konečně ho mám! Ta obálka! :3

Darované nebo vyhrané knihy: 
-

Recenzní výtisky:
Tyto 3 krásky mám od nakladatelství baronet.cz a moc za ně děkuji! zatím čtu jen Dar vlka a je to skvělé! :) Těším se hlavně na Údolí slz..

Miláček! ♥ Děkuji Albatros media za poskytnutí této knihy k recenzi. 

A 2 takové knihy spíše pro mladší čtenáře. Ale Hrozbu z hlubin jsem již četla (dnes bude recenze) a celkem se mi líbila. Děkuji knihcentrum.cz!!

Fragment! 5 úžasných krásek, které jsou již skoro přečtené. Jen mi chybí dočíst Volný pád do Podzemí. Také moc děkuji! :)

Všechny pohromadě! :) Celkem: 12 kousků. :)


14 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang