pátek 10. února 2017

Losing It

Autorka: Cora Carmacková
Překladatel/ka: Jaroslava Novotná
Počet stran: 248
Vazba: vázaná
Nakladatelství: Jota, 2014
Hodnocení obálky: 4/5

Jak to, že jsem pořád ještě panna?, ztrápeně si opakuje každý den při pohledu do zrcadla Bliss Edwardsová, na první pohled úspěšná a bezproblémová studentka herectví obklopená množstvím přátel, kteří však absolutně netuší, čím se jejich pohledná a inteligentní kamarádka užírá. Hodlá skoncovat s panenstvím – jenže ten pravý stále ne a ne přijít.


Příběh je o dvou mladých lidech, holce Bliss a sexy mladíkovi jménem Garrick.

Bliss je normální mladá, atraktivní studentka čtvrtého ročníku herectví. Na první pohled je jasné, že vede bezproblémový život, jenže tak to není.. Sice je šťastná, má se dobře, na nic si nestěžuje ale vadí ji, že je pořád ještě panna. Víc to vadí její kamarádce Kelsey, která to zjistí a začne jednat. Jdou spolu s Kelsey do klubu, kde si má Bliss "konečně pořádně vrznout". Bliss utíká na záchod, když v tom potká Garricka zahleděného do knihy od Shakespeara, začnou se bavit, přeskočí mezi nimi jiskra a ještě v tu noc by mohla Bliss zažít ten nejkrásnější sex..jenže ona z něj vycouvá..

Když se ráno vzbudí, jde do školy, kde zjistí, že Garrick, ten Garrick, který před několika hodinami ležel nahý v její posteli, je její nový profesor.. Jak tohle celé dopadne? 


Když mi kniha přišla, říkala jsem si, že to bude zase taková ta trapná zamilovaná story, ale když jsem četla a četla, kniha mě od tohoto názoru odprostila. Cora je skvělá autorka a tento příběh je opravdu skvělý, líbí se mi, že autorka nepíše jen o sexu, ale i Blissiných kamarádech, škole, snech atd.. 
Nebudeme si tu lhát..do Garricka jsem se okamžitě zamilovala. Kdyby na mě při čtení někdo koukal, asi by si mysleli, že jsem se fakt zbláznila. :D Příběh se mi opravdu líbil a nezlobila bych se, kdyby kniha měla tak o 50 stránek navíc. Hodnotím 5/5!


Velmi děkuji nakladatelství Jota za vzájemnou spolupráci a poslání recenzního výtisku. Knihu Losing It můžete objednávat zde.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang